Προσοχή! Για μια μοναδική εμπειρία των online αγορών σας στο e-shop μας, χρησιμοποιούμε cookies. Αποδέχομαι

Το blissevents.gr απευθύνεται αποκλειστικά σε επαγγελματίες - συνεργάτες χονδρικής, οι ιδιώτες δεν θα εξυπηρετούνται.

Επιλέγετε κατηγορίες δίνοντας κλικ στο ΜΕΝΟΥ > κλικ στο ΠΡΟΙΟΝΤΑ (για να τις δείτε όλες)

Ρώτησέ μας

Ρώτησέ μας, είμαστε εδώ για εσένα!

Με ποιον τρόπο μπορώ να κάνω την παραγγελία μου;

Κάνοντας κλικ σ’ αυτό το link -  "Παραγγελίες", θα βρεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για να κάνεις μια παραγγελία στο e-shop μας.

Υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας;

Η ελάχιστη παραγγελία που μπορείς να κάνεις εντός Ελλάδας είναι 30 ευρώ.

Εξαιρούνται οι επαναληπτικές παραγγελίες.

Η ελάχιστη παραγγελία για τις χώρες του εξωτερικού είναι 100 ευρώ.

Η ελάχιστη παραγγελία στα προσκλητήρια είναι 40 τεμάχια. 

Κάνετε αποστολές παραγγελιών στην Κύπρο και σε χώρες του εξωτερικού;

Ναι, κάνουμε αποστολές στην Κύπρο και σε όλες τις χώρες του εξωτερικού με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία θα έχει αξία πάνω από 100 ευρώ και ότι η πληρωμή της θα γίνει με προεξόφληση μέσω τράπεζας. Μπορείς να ενημερωθείς αναλυτικά σχετικά με τους τρόπους αποστολής και τις χρεώσεις δίνοντας κλικ εδώ.

Υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα είδη που χρειάζομαι να μην είναι διαθέσιμο;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνεται συνεχώς και προβλήματα διαθεσιμότητας υπάρχουν σπάνια. Ωστόσο, μερικές φορές υπάρχει το ενδεχόμενο παροδικής ή ολικής έλλειψης κάποιων προϊόντων και ιδιαίτερα προς το τέλος της κάθε σεζόν.
Κατά τη διάρκεια που δίνετε την παραγγελία σας, η εταιρία μας δεν μπορεί εκείνη τη στιγμή να γνωρίζει τη διαθεσιμότητα των ειδών. Αυτή θα διαπιστωθεί αργότερα σε έλεγχο της αποθήκης μας ή της αποθήκης των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση που κάποιο είδος από αυτά που έχετε παραγγείλει βρίσκεται σε έλλειψη ολική ή παροδική, θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά έγκαιρα και αμέσως μόλις διαπιστωθεί η έλλειψη.

Μπορώ να παραγγείλω δείγματα;

Ναι, μπορείς να παραγγείλεις δείγματα, ακολουθώντας τη συσκευασία που διατίθεται το κάθε είδος και αναγράφεται στο πεδίο «Ποσότητα», καθώς και στην περιγραφή του.

Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρώσεις επιτυχώς την παραγγελία σου, θα εμφανιστεί στην οθόνη σου το μήνυμα «Η παραγγελία σας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία! Αντίγραφό της έχει αποσταλθεί στο email σας.»

Πατώντας το button «Λεπτομέρειες παραγγελίας» μπορείς να δεις όλες τις λεπτομέρειες που την αφορούν και επιπλέον μπορείς να την εκτυπώσεις. Παράλληλα, θα λάβεις από εμάς επιβεβαιωτικό e-mail με την καταχωρημένη σου παραγγελία. Αν δεν λάβεις το επιβεβαιωτικό e-mail, τότε τσέκαρε τα παρακάτω:

1.Μήπως το e-mail μας βρίσκεται στα ανεπιθύμητα (spam) του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου.

2.Μήπως ο αποθηκευτικός χώρος του email σου έχει φουλάρει και δεν μπορεί να δεχτεί νέα emails. Σ’ αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να απελευθερώσεις χώρο.

3.Μήπως μας έχεις δώσει λανθασμένα το e-mail σου.

Αν δεν συμβαίνει κάτι από τα παραπάνω, τότε δεν έχεις καταχωρήσει σωστά την παραγγελία σου. Βεβαιώσου ότι έχεις ακολουθήσει όλα τα απαραίτητα βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σου. Δώσε κλικ εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείς άμεσα να επικοινωνήσεις μαζί μας κάνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ) - "Επικοινώνησε μαζί μας".

 

Πώς μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάποιο είδος ή να αλλάξω την ποσότητα σε κάποιο προϊόν σε παραγγελία που έχω ήδη καταχωρήσει;

Εάν θέλεις να προβείς σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω αλλαγές μπορείς να μας ενημερώσεις κάνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ) - "Επικοινώνησε μαζί μας". Εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου είτε μέσω email (τσεκάριζε και τα ανεπιθύμητα (spam)) είτε τηλεφωνικά για επιβεβαίωση και για τυχόν διευκρινίσεις.

 

Μπορώ να κάνω τηλεφωνικά την παραγγελία μου;

Για λόγους ασφάλειας της παραγγελίας σου και για αποφυγή λαθών και παρεξηγήσεων, δεχόμαστε μόνο ηλεκτρονικές παραγγελίες. Μετά την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας σου, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου οπωσδήποτε είτε με email είτε τηλεφωνικά, οπότε μπορείς να ρωτήσεις, να ζητήσεις ή να διευκρινήσεις οτιδήποτε, να αλλάξεις ό,τι θέλεις, ακόμα και να ακυρώσεις την παραγγελία σου.

Σε περίπτωση που δεν έχεις εξοικείωση στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, μπορείς να ενημερωθείς και να ακολουθήσεις τα βήματα που περιγράφουμε αναλυτικά κάνοντας κλικ εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείς άμεσα να επικοινωνήσεις μαζί μας κάνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ) - "Επικοινώνησε μαζί μας" κι εμείς θα σε βοηθήσουμε με τον καλύτερο τρόπο.

 

Πώς μπορώ να κάνω οποιεσδήποτε αλλαγές στην παραγγελία μου ή να την ακυρώσω;

Αν θέλεις να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή στην παραγγελία σου (προσωπικά στοιχεία, προϊόντα, ποσότητες, χρώματα, σχόλια κλπ) ή αν θέλεις να την ακυρώσεις, μπορείς να το δηλώσεις κάνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ) - "Επικοινώνησε μαζί μας". Εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου είτε μέσω email (τσεκάριζε και τα ανεπιθύμητα (spam)) είτε τηλεφωνικά για επιβεβαίωση και για τυχόν διευκρινίσεις.

Πότε θα πραγματοποιηθει η επιστροφή των χρημάτων μου για την παραγγελία που ακύρωσα ή για τα προϊόντα που επέστρεψα;

Σε περίπτωση που έχεις ακυρώσει την παραγγελία σου (σύμφωνα με τους όρους ακύρωσης-υπαναχώρησης), η επιστροφή των χρημάτων σου θα πραγματοποιηθεί εντός 1 εργάσιμης ημέρας. Αν η πληρωμή έχει γίνει μέσω κάρτας, θα επιστραφεί το ποσό στην κάρτα σου και θα λάβεις την πίστωση εντός 2-10 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την τράπεζά σου. Αν έχει πληρωθεί με αντικαταβολή ή μέσω τραπέζης, θα λάβεις τα χρήματα στον τραπεζικό σου λογαριασμό.

Σε περίπτωση που έχεις προβεί σε επιστροφή προϊόντων, η πληρωμή θα γίνει αφού λάβουμε τα προϊόντα σου, σύμφωνα με τον τρόπο και το χρόνο που αναφέρεται παραπάνω.

Έχω ήδη κάνει μία παραγγελία η οποία δεν έχει σταλεί ακόμη από εσάς και καταχώρησα και μία νέα παραγγελία για να σταλούν μαζί και να μην χρεωθώ δεύτερη φορά μεταφορικά. Πώς μπορώ να σας ενημερώσω;

Ένας τρόπος να μας ενημερώσεις είναι να το γράψεις στις σημειώσεις της παραγγελίας σου κατά την καταχώρησή της.

Εάν το έχεις παραλείψει, μπορείς να μας ενημερώσεις κάνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ) - "Επικοινώνησε μαζί μας". Εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σου είτε μέσω email (τσεκάριζε και τα ανεπιθύμητα (spam)) είτε τηλεφωνικά για επιβεβαίωση και για τυχόν διευκρινίσεις.

Γιατί ακυρώσατε την παραγγελία μου χωρίς να σας το έχω ζητήσει;

Ακύρωση παραγγελίας κάνουμε μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Αν έχεις καταχωρήσει παραγγελία συμπληρωματική της αρχικής σου και θα πραγματοποιηθεί μία αποστολή και για τις δύο, η μία παραγγελία ακυρώνεται και τα είδη προστίθενται όλα στην αρχική σου παραγγελία.

2. Αν έχεις συμπληρώσει λανθασμένα το τηλέφωνό σου και το email σου και είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί σου.

3. Αν εκκρεμεί προκαταβολή ή εξόφληση, έχει περάσει 1 μήνας, δεν έχουμε καμία ενημέρωση από εσένα και δεν ανταποκρίνεσαι στις προσπάθειες επικοινωνίας μας.

 

Πώς θα ξέρω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σου, μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξη της παραγγελίας σου μέσω των ενημερωτικών emails που θα λαμβάνεις από εμάς σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σου. 

Εάν η παραγγελία σου περιλαμβάνει οποιοδήποτε είδος που απαιτεί εκτύπωση, θα δεις ότι στην ημερομηνία αποστολής υπάρχει η σημείωση @@@. Αυτό συμβαίνει, διότι οι εκτυπώσεις συνήθως απαιτούν έγκριση μακέτας από τον πελάτη και ο χρόνος αποστολής δεν είναι προκαθορισμένος. Η παραγγελία θα δρομολογηθεί σύμφωνα με τους χρόνους για τους οποίους έχεις ήδη ενημερωθεί από το τηλεφωνικό μας κέντρο ή μέσω email.

Αν δεν λαμβάνεις τα emails μας, τότε τσέκαρε τα παρακάτω:

1.Μήπως το e-mail μας βρίσκεται στα ανεπιθύμητα (spam) του ηλεκτρονικού σου ταχυδρομείου.

2.Μήπως ο αποθηκευτικός χώρος του email σου έχει φουλάρει και δεν μπορεί να δεχτεί νέα emails. Σ’ αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να απελευθερώσεις χώρο.

3.Μήπως μας έχεις δώσει λανθασμένα το e-mail σου.

Αν δεν συμβαίνει κάτι από τα παραπάνω, τότε δεν έχεις καταχωρήσει σωστά την παραγγελία σου. Βεβαιώσου ότι έχεις ακολουθήσει όλα τα απαραίτητα βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σου δίνοντας κλικ εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείς άμεσα να επικοινωνήσεις μαζί μας κάνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ) - "Επικοινώνησε μαζί μας".

Πότε θα μου αποσταλθεί η παραγγελία μου;

Για την ημερομηνία αποστολής, μετά την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας σου, θα σε ενημερώσουμε άμεσα είτε μέσω email είτε τηλεφωνικά.

Επιπλέον, την ημέρα αποστολής της παραγγελίας σου (το βράδυ της ιδίας ή το πρωινό της επομένης) θα λάβεις ενημερωτικό email και sms στο κινητό σου τηλέφωνο, όπου θα αναγράφεται η εταιρία courier που θα διακινήσει την παραγγελία σου, ο Αριθμός Αποστολής (Voucher - Tracking Number) και το ποσό της αντικαταβολής (εφόσον έχεις επιλέξει αυτόν τον τρόπο πληρωμής). 

Από την ημέρα που θα φύγει το δέμα σου από εμάς και αφού σου έχουμε στείλει το ενημερωτικό email και sms, μπορείς πλέον να εντοπίζεις και να παρακολουθείς το δέμα σου, χρησιμοποιώντας τον Αριθμό Αποστολής (Voucher) που σου έχουμε δώσει στα παρακάτω links, ανάλογα με το ποια εταιρία έφυγε το δέμα σου.

Πόρτα-πόρτα Courier - Αναζήτηση δέματος

ΕΛΤΑ Αναζήτηση δέματος

EMS Αναζήτηση δέματος

Speedex Αναζήτηση δέματος - Track and Trace

Σε ειδικότερες περιπτώσεις και για άλλους τρόπους αποστολής (μεταφορική εταιρία κλπ), θα συνεννοηθούμε και θα σε ενημερώσουμε είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω courier ή άλλο τρόπο αποστολής δικής μου επιλογής;

Ναι, μπορείς κατόπιν συνεννόησης μαζί μας και εφόσον γίνει προεξόφληση της παραγγελίας σου. Σε αυτή την περίπτωση, η εταιρία μας δε φέρει καμία ευθύνη για την πορεία της αποστολής.

Την επιθυμία σου αυτήν μπορείς να μας την δηλώσεις είτε στα σχόλια κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σου είτε δίνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ) -  Επικοινώνησε μαζί μας. Εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σου και θα συνεννοηθούμε.

Έχω κλείσει ραντεβού για να έρθω να παραλάβω την παραγγελία μου. Πώς θα έρθω;

Για παραλαβή παραγγελίας, θα αναμένεις πρώτα τηλέφωνο από εμάς, που θα σου επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σου έχει ετοιμαστεί και είναι έτοιμη για παράδοση.

Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Παρακαλούμε, πριν κάνετε κατάθεση, περιμένετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Κάνε κλικ στην ενότητα «Πληρωμές» και ενημερώσου αναλυτικά.

Είναι να σας καταθέσω χρήματα για την παραγγελία μου. Τι πρέπει να κάνω για να μην υπάρξει κανένα θέμα;

Οι καταθέσεις εξοφλήσεων ή προκαταβολών (όπου χρειάζεται) γίνονται στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς στην Eurobank και στην Εθνική τράπεζα - Δώστε κλικ εδώ - "Πληρωμές".
Κατά την κατάθεση χρειάζεται οπωσδήποτε να γράψεις στο καταθετήριο το ονοματεπώνυμο που αντιστοιχεί στην παραγγελία που έχεις κάνει, καθώς και τον αριθμό της.
Αφού κάνεις την κατάθεση, για να προχωρήσει η παραγγελία σου, πρέπει να συμπληρώσεις και να μας στείλεις οπωσδήποτε τη "Φόρμα Επικοινωνίας" κάνοντας κλικ εδώ. Η φόρμα διαβιβάζεται αυτόματα στο λογιστήριό μας και έτσι η παραγγελία σου προχωράει ακόμα πιο γρήγορα. 
Να ξέρεις ότι το καταθετήριο της τράπεζας έχει την ισχύ απόδειξης είσπραξης για τα χρήματα που εισέπραξε η εταιρία μας από εσένα και για τον λόγο αυτό πρέπει να το φυλάξεις μέχρι να ολοκληρωθεί η συνεργασία μας.

Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζεται να καταθέσω προκαταβολή για να προχωρήσει η παραγγελία μου;

Όταν η παραγγελία σας περιλαμβάνει είδη που χρειάζονται κατασκευή, επεξεργασία, ειδική κοπή ή εκτύπωση ή περιλαμβάνει είδη εξατομικευμένα που γίνονται κατά δική σας παραγγελία, τότε είναι απαραίτητη η προκαταβολή του 50% της αξίας της παραγγελίας σας. Τέτοια προϊόντα είναι τα εξής:
Τυπωμένα Κουτιά κατά παραγγελία, Τυπωμένες Κορδέλες κατά παραγγελία, Ειδικές διαστάσεις κοπής πανιών και πουγκιών, Προσκλητήρια, Κουφέτα ειδικά (δημιουργίες, προτάσεις), Πακέτα Βάπτισης και Σετ στολισμένα κατά παραγγελία (κουτιά, λαμπάδες, σετ λαδικών, μαρτυρικά κλπ.), Βιβλία ευχών κατά παραγγελία, Σετ Γάμου στολισμένα κατά παραγγελία (καράφες, δίσκοι, ποτήρια), Διακοσμητικά είδη κατά παραγγελία (φιόγκοι, ράνερ, στολισμένα κεριά, ανθοσυνθέσεις ή άλλες συνθέσεις κλπ) και διάφορα άλλα είδη που χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία.

Οι καταθέσεις των προκαταβολών γίνονται στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς στην Eurobank ή στην Εθνική τράπεζα (κοιτάξτε παραπάνω). Η εξόφληση της παραγγελίας σας θα γίνει είτε μια ημέρα πριν την ημερομηνία αποστολής της είτε με αντικαταβολή είτε κατά την παραλαβή της από το κατάστημά μας.

Κατά την κατάθεση της προκαταβολής ζητήστε οπωσδήποτε από τον υπάλληλο της τράπεζας να γράψει στο καταθετήριο το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Μετά την κατάθεσή σας, για να προχωρήσει η παραγγελία σας, πρέπει να συμπληρώσετε και να μας στείλετε οπωσδήποτε την Φόρμα Ειδοποίησης Πληρωμής κάνοντας κλικ εδώ. Η φόρμα διαβιβάζεται αυτόματα στο λογιστήριό μας και έτσι η παραγγελία σας προχωράει ακόμα πιο γρήγορα.

Το καταθετήριο της τράπεζας έχει την ισχύ απόδειξης είσπραξης για τα χρήματα που εισέπραξε η εταιρία μας από εσάς και για τον λόγο αυτό πρέπει να το φυλάξετε μέχρι να ολοκληρωθεί η συνεργασία μας.

Τι χρειάζεται να κάνω αν παραλάβω ελαττωματικό ή σπασμένο προϊόν;

Όλα τα προϊόντα μας ελέγχονται και συσκευάζονται προσεκτικά. Ιδιαίτερα, τα εύθραυστα και τα ευαίσθητα προϊόντα συσκευάζονται με ειδικά προστατευτικά υλικά (όπως ειδικό υλικό bubble, φελιζόλ κλπ). Επιπλέον, το κιβώτιο μεταφοράς τους φέρει ειδική σήμανση ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ, ώστε να προστατεύονται από κραδασμούς κατά τη μεταφορά τους.

Παρ' όλα αυτά, σε περίπτωση που παραλάβεις κάποιο ελαττωματικό ή σπασμένο προϊόν, πρέπει να μας ενημερώσεις άμεσα την ίδια ημέρα που έγινε η παραλαβή ή την επόμενη εργάσιμη επικοινωνώντας μαζί μας κάνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ)-  "Επικοινώνησε μαζί μας".

Μπορείς να ενημερωθείς αναλυτικά σε σχετική παράγραφο στους Όρους Χρήσης μας - δίνοντας κλικ εδώ.

Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που δεν με ικανοποίησαν;

Ναι, μπορείς να κάνεις επιστροφή προϊόντων που δεν σε ικανοποίησαν εντός 14 ημερών με δική σου χρέωση αποστολής. Θα χρειαστεί οπωσδήποτε να μας ενημερώσεις σχετικά με την πρόθεσή σου να επιστρέψεις τα προϊόντα που δεν επιθυμείς να κρατήσεις. Την επιθυμία σου αυτήν μπορείς να μας την δηλώσεις δίνοντας κλικ και συμπληρώνοντας το (Δώσε κλικ εδώ) -  Επικοινώνησε μαζί μας. Εμείς μόλις παραλάβουμε το δέμα σου, θα σου επιστρέψουμε άμεσα την αξία των προϊόντων που μας έστειλες, είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω κάρτας σε περίπτωση που έχεις εξοφλήσει με αυτόν τον τρόπο.

Δεν μπορείς να κάνεις επιστροφή μόνο αν τα είδη είναι είδη παραγωγής κατόπιν δικής σου παραγγελίας ή ειδικά φτιαγμένα με δικές σου επιλογές (μπομπονιέρες, προσκλητήρια, βαπτιστικά πακέτα κλπ) και δεν υπάρχει κάποια υπαιτιότητα από την πλευρά μας. Στην περίπτωση αυτή, θα συνεννοηθούμε μεταξύ μας για τυχόν αλλαγές που θέλεις, ώστε να φτάσουμε σε ένα αποτέλεσμα που θα σε ικανοποιήσει. Ενημερώσου αναλυτικά στη σχετική παράγραφο στους Όρους Χρήσης μας - δίνοντας κλικ εδώ.